toevoegen aan agenda 2017-06-01 09:30 2017-06-01 12:00 Europe/Amsterdam Frisse blik op marketing Ook nu hebben we weer bijzondere visies en methodieken verzameld op hoe de klant het beste verleid en gevonden kan worden. Old School Podium, Amsterdam NVB Bouw info@nvb-bouw.nl

Frisse blik op marketing

De kunst van het verleiden

De NVB flitsbijeenkomsten over vastgoedmarketing zijn altijd populaire sessies. Ook nu hebben we weer bijzondere visies en methodieken verzameld op hoe de klant het beste verleid en gevonden kan worden.

Lees hier het flitsverslag

Bekijk hier de presentaties:

Zo gebruikt The Missing Link de historische waarde van de plek bij de marketing. De identiteit van de plek wordt benut om waarde toe te voegen aan een gebiedsontwikkeling.

Stijlgenoten activeert met Woonmens de meest ideale koper en Peeter Windt heeft mooie voorbeelden van het in kaart brengen van lokale bewonersprofielen.

We sluiten de ochtend af met Nieuwbouw NL die op succesvolle wijze de potentiele kopers selecteert met voor de ontwikkelaar hoogste rendement.

Laat u dus in één ochtend bijpraten over de meest actuele en succesvolle aanpakken om uw vastgoed te vermarkten!

Combineer uw deelname aan deze flitsbijeenkomst met een bezoek aan de Provada. Old School Podium ligt tegenover de RAI.

Programma

  • 09.30
    Koffie en croissants
  • 10.00
    Welkom!
  • 10.15
    KAPITALISEREN OP DE IDENTITEIT VAN DE PLEK
    Iedere plek heeft zijn identiteit. Soms is deze direct herkenbaar, maar vaak moet deze zichtbaar worden gemaakt. Bijvoorbeeld met verhalen over de plek of met sporen uit het verleden.

    Hoe kunnen we de identiteit van de plek benutten om waarde toe te voegen aan een gebiedsontwikkeling en die leefomgeving te verrijken?

    Boudewijn Goudswaard, The Missing Link
  • 10.45
    PITCHES: welke marketingaanpak past het beste bij u?
    A. WOONMENS Het activeren van de meest ideale koper
    Datagestuurde online vastgoedmarketing

    Woonmens zorgt ervoor dat de - voor een ontwikkelaar - meest interessante koper aanhaakt en aangehaakt blijft. Het is de perfecte klantreis, waarbij online communiceren een grote rol speelt en met de juiste “tone of voice” gesproken moet worden.

    Erwin Lette, Stijlgenoten

    B. DATAGEDREVEN BEWONERSPROFIELEN
    Het effect van marktdata-onderzoek en de meerwaarde van een scherpere propositie.

    Vanuit marktdata de lokale bewonersprofielen in kaart brengen. Gemeenten, woningcorporaties en marktpartijen peilen hiermee snel en anoniem de kans op draagvlak en haalbaarheid. Met praktijkvoorbeelden.


    Peeter Windt, Windtsnelheid Vastgoed Marketing Advies
  • 11.30
    IN DE PRAKTIJK: NIEUWBOUW NL ZOEKT DE IDEALE KANDIDAAT VOOR WONINGEN VAN SCHOLTENS GROEP - Verhoogd rendement door optimalisatie bij de toewijzing van woningen

    Martijn Fähnrich, Nieuwbouw NL

    Ronald Kok, Scholtens Groep
  • 12.00
    Afronding en zomerse lunch
  • Kosten:
    Deelname voor NVB-leden is gratis.
    Voor niet NVB-leden: € 95,- excl. BTW

    Tot 2 weken voor de bijeenkomst kunt u kosteloos annuleren.