Leestijd: 1 minuut

NVB start samen met ASRE opleiding ‘Projectontwikkeling nieuwe stijl’

23 Maart 2017

In samenwerking met ASRE heeft NVB de opleiding ‘Projectontwikkeling nieuwe stijl’ ontwikkeld. In september 2017 zal de eerste lichting professionals starten met deze vernieuwde opleiding.

De ontwikkeling van nieuwe vastgoedobjecten en de herontwikkeling van bestaand vastgoed is sterk aan verandering onderheving. Economische groei, een aantrekkende markt en waardegroei van locaties zijn enkele factoren die hierop van invloed zijn. Al deze ontwikkelingen hebben bijgedragen aan een toegenomen complexiteit in projectontwikkeling en vragen om nieuwe kennis en vaardigheden.

De NVB opleiding ‘Projectontwikkeling nieuwe stijl’ bestaat uit verschillende modules die worden aangeboden door experts op het betreffende onderwerp. Het opleidingsniveau is vergelijkbaar met een masteropleiding. Bij afronding van de gehele opleiding ontvangt men een NVB/ASRE-diploma ‘Projectontwikkeling nieuwe stijl’.

Leendert Meijers, adjunct-directeur NVB: “In ASRE heeft NVB een hoogwaardige opleidingspartner gevonden die al meer dan 25 jaar voorop loopt in de wereld van het vastgoed, mensen inspireert en nieuwe wegen bewandelt. Deze opleiding is van groot belang om onze leden te ondersteunen bij de verdere professionalisering in dit dynamische vakgebied. Ook niet-leden verwelkomen we graag.”

De opleiding ‘Projectontwikkeling nieuwe stijl’ start in september 2017. Meer informatie is binnenkort te vinden op www.nvb-bouw.nl.